dijous, 7 de gener del 2010

Presentació

Hola a tots i a totes!!!!
L’any passat els tutors ens van proposar l’idea de crear un blog per poder penjar les coses que fem a classe,experiències, notícies interessants…en definitiva el que vulguem. Aquesta idea reconeix-ho que és fantàstica perquè entre totes podrem aprendre coses relacionades amb l’educació i també perquè un cop finalitzat la carrera podrem veure un petit resum de totes les coses que hem anat fent durant aquests quatre anys.

La veritat es que l’any passat no el vaig obrir perquè entre treballs, exàmens, vessa…me va passar el temps i…no el vaig fer servir. Aquest any algunes de les meves companyes parlen entre una i l’altre sobre el blog i jo sempre penso: “Francina l’hauries de fer servir perquè en realitat és un feina polida” i fa alguns dies que m’ho planteig i…AVUI HA ARRIBAT EL MOMENT!!!

Esper que aquestes ganes de començar a fer servir el blog no marxi perquè sinó tornaré a fer el mateix que l’any passat. Però, de moment tinc MOOOLTES GANES!!!

3 comentaris:

  1. A veure si t'animes a posar coses de ses teves tant extraordinàries!!!

    ResponElimina
  2. Una més a nes blog! Es final tothom i caurà... de fet, açò és lo que volem no? ;)

    ResponElimina
  3. Totà la raó Esther avam si aconseguim que tothom s'hi apunti!!

    ResponElimina