dissabte, 8 d’octubre del 2011

TALLER DE FELTRE!!
Aquest curs a part de la UIB jo i n’Esther ens hem apuntant a un taller de feltre a l’escola d’adults de Ciutadella. En aquest curs aprendrem a fer infinites coses amb feltre com per exemple: adorns de Nadal, clauers, punts de llibre, anells, clips per els cabells i moltes altres coses més.
Ens va fer gràcia apuntar-nos aquí perquè vàrem pensar que això ens podria aportar moltes idees que després les podríem fer servir dins una escoleta d’educació infantil. Un exemple seria crear titelles amb aquest material.
  
Quan tinguem algunes d’aquestes creacions fetes ja  us les  ensenyarem! SEGUR QUE FAREM COSES MOOLT XULES!

4 comentaris:

  1. Francina m'agrada molt sa idea, esper que prest puguem veure es fruits d'aquest curs i que ens mostreu com fer moltes coses!!

    ResponElimina
  2. Quin taller més guapoo! ja ens mostrareu quines cosetes heu fet jejeje!

    sitos

    ResponElimina
  3. Hola Francina, m´agrada es curset de feltre, ja vos demanaré idees, que jo som Lady Fieltro i Lady Aironfix, i Lady tot allò que puguis fer que sigui barato i mono, allà hi som jo. Per cert mona meva, no me tens bé s´enllaç i açò no pot ser!
    Una besadeta, i ale! posem ben enllaçada.

    ResponElimina
  4. Nataliaa ja te tenc ben enllaçada no passis pena!! jijijijij
    ido noltrus dues també som dins aquestes coses de mones i baratos!!! jiji un dia tindrem que fer una quedada i fer cosestes eh?
    estic molt contenta que hagis fet aportacions dins es meu blog!! ;)

    ResponElimina